VOP pro inzertní služby
Obchodní podmínky pro poskytování inzertních služeb na webovém portálu
Obecná ustanovení
Působnost obchodních podmínek. Tyto obchodní podmínky
upravují uzavírání smluv mezi námi jako obchodníkem a vámi jako zákazníkem
prostřednictvím internetového obchodu a naše a vaše práva a povinnosti ze smluv
vyplývající. Součástí obchodních podmínek jsou i povinně poskytované informace.
Informace o zpracování osobních údajů naleznete v samostatném dokumentu na
našem webu. Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1. 9. 2023.
Používané pojmy. V našich obchodních podmínkách používáme
následující zkratky:
My, čímž se rozumí obchodník, tedy společnost iSVĚTELSKO.cz,
z.s.
Vy, čímž se rozumí zákazník, tedy druhá smluvní strana
odlišná od nás, kterým může být jeden z následujících subjektů:
Spotřebitel, kterým je člověk nejednající v rámci své
podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání,
Nepodnikatel, kterým je právnická osoba nejednající v rámci
své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání,
Podnikatel, kterým je člověk nebo právnická osoba jednající
v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého
povolání,
Portál, kterým se rozumí informační portál na adrese
https://www.isvetelsko.cz/, který provozujeme my,
Internetový obchod, tedy naše webové rozhraní nacházející se
na webové adrese https://www.isvetelsko.cz//reklama, ve kterém si můžete
prohlédnout naši nabídku a objednat si nabízené služby.
E-mail, tedy elektronická pošta, kterou je možné nás
kontaktovat na e-mailové adrese dostupné na webové adrese našeho internetového
obchodu.
Telefon, pomocí kterého je možné nás kontaktovat na
telefonním čísle dostupném na webové adrese našeho internetového obchodu.
Smlouvy, kterými se rozumí smlouvy o poskytování inzertních
služeb na Portálu, zejména ve formě následujících variant, vždy však v rozsahu
aktuální nabídky respektive učiněné objednávky:
partnerství portálu,
bannerová reklama,
komerční články a obsah,
propagace restaurace,
řádková inzerce.
Vztah obchodních podmínek ke smlouvě. Obchodní podmínky jsou
nedílnou součástí všech smluv. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před
zněním obchodních podmínek.
Vztah smlouvy a obchodních podmínek k právním předpisům.
Práva a povinnosti neupravená obchodními podmínkami nebo smlouvou se řídí
právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským
zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v souladu s
právními předpisy Evropské unie, zejména směrnicí 2011/83/EU, o právech
spotřebitelů a směrnicí 2000/31/ES, o elektronickém obchodu. V případě rozporu
obchodních podmínek nebo smlouvy s právním předpisem, nejedná-li se o záležitost,
kterou lze ujednáním upravit odchylně, má přednost právní předpis.
Oddělitelnost ustanovení obchodních podmínek a smluvních
ujednání. Pokud se některé z ustanovení obchodních podmínek nebo smluvních
ujednání stane neplatným, neúčinným nebo se k němu nebude přihlížet, není tím
dotčena platnost a účinnost ostatních ustanovení obchodních podmínek a
smluvních ujednání.
Vztahy s mezinárodním prvkem. Právní poměry mezi námi a vámi
se v případě přítomnosti mezinárodního prvku řídí českým právem a k řešení
případných sporů jsou příslušné české soudy. Úmluva OSN o smlouvách o
mezinárodní koupi zboží (Vídeňská úmluva) se nepoužije.
Způsoby řešení stížností. Případné stížnosti a spory mezi
vámi a námi je možné řešit
pokud jste spotřebitelem, mimosoudně na základě podání
návrhu na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního
řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední
inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz,
web: adr.coi.cz,
emailem na naší e-mailové adrese.
Dozorové orgány. Nad naší činností provádí kontrolu a dozor
státní orgány České republiky, na které je možné se v souladu právními
předpisy, které upravují jejich působnost a pravomoci, obracet se svými
podněty. Orgány státního dozoru jsou zejména:
Česká obchodní inspekce,
živnostenské úřady,
Úřad pro ochranu osobní údajů.
Objednávání služeb a uzavírání smluv
Objednání služeb. Služby v našem internetovém obchodě je
možné objednat si tak, že nabídku na uzavření smlouvy, kterou je prezentace
služby v katalogu v internetovém obchodě, přijmete prostřednictvím
internetového obchodu. Přijetí naší nabídky s dodatkem či odchylkou není možné
a považuje se za protinabídku z vaší strany.
Objednání prostřednictvím internetu. Objednání
prostřednictvím internetového obchodu provedete vybráním nabízené varianty
služeb v požadovaném množství (tedy konkrétního inzertního produktu a délky
trvání), vložením do virtuálního košíku, přihlášením se ke svému uživatelskému
účtu nebo vytvořením uživatelského účtu nového, vyplněním požadovaných údajů,
zvolením způsobu platby a odesláním vaší objednávky pomocí tlačítka „DOKONČIT
OBJEDNÁVKU“, čímž dojde k uzavření smlouvy. Před odesláním objednávky vám bude umožněno
zkontrolovat a případně i změnit zadané údaje.
Potvrzení přijetí objednávky. Úspěšné přijetí vaší
objednávky a uzavření smlouvy vám potvrdíme na vaši e-mailovou adresu zasláním
e-mailové zprávy, jejíž součástí bude:
potvrzení o uzavření smlouvy a jejím obsahu,
naše obchodní podmínky, jejichž obsahem jsou i povinně
poskytované informace.
V případě neúplnosti nebo nesprávnosti objednávky vás
vyzveme k jejímu doplnění nebo vás upozorníme na nemožnost uzavření smlouvy.
Jazyk a uchovávání smlouvy. Smlouvy se uzavírají v českém
jazyce. Uzavřené smlouvy ukládáme a přístup k nim vám umožníme na vyžádání.
Uzavřené smlouvy a jejich obsah
Obsah smlouvy. Na základě smlouvy se my zavazujeme
bezprostředně po obdržení platby celé ceny za služby provést
přípravu Inzerce a následně
po určitou dobu specifikovanou v rámci objednávky (dále jen
„Předplacené období“) na Portálu zobrazovat vaši inzerci dle definice příslušné
objednané inzertní služby (dále jen „Inzerce“),
Objednaná Inzerce bude na Portálu zobrazena, není-li v
podmínkách příslušné inzertní služby uvedeno jinak, všem návštěvníkům v
příslušné sekci, kteří Portál navštíví v Předplaceném období, bez ohledu na
jejich geografické umístění, demografii či další faktory. Pro vyloučení
pochybností, v případě permanentní Inzerce, jejíž zobrazení není omezeno časem
(např. Komerční články), se za Předplacené období považuje celá doba od
jednorázového zveřejnění až do ukončení zveřejnění podle odst. 4.8.2 či 4.8.3.
Rozdělení ceny za služby. Celková cena uvedená v objednávce
je tvořena ze dvou částí:
části v hodnotě 50 % ceny za jednu minimálně objednatelnou
jednotku Předplaceného období (např. jeden měsíc), která představuje odměnu za
provedení přípravy Inzerce podle odst. 4.1.1, a ze
zbylé části celkové ceny, která je odměnou za zajištění
zobrazování Inzerce za celé Předplacené období podle odst. 4.1.2.
Okamžik zahájení poskytování služeb. Výslovně souhlasíte a
udělujete nám pokyn k tomu, abychom zahájili poskytování služeb dle smlouvy
bezprostředně po obdržení platby za celkovou cenu za služby, a to i před
uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy, jste-li spotřebitelem.
Podklady pro vytvoření Inzerce. Inzerce může ke správnému
zobrazení vyžadovat vstup z vaší strany, ať se jedná o dodání loga či textů,
případně dalších podkladů a informací pro naplnění definice objednané inzertní
služby. Nejsme povinni Inzerci zobrazovat do doby, než nám tyto loga, texty,
podklady či informace dodáte.
Schvalování Inzerce. Nejsme povinni kontrolovat zadanou
Inzerci po obsahové stránce, co se týče její správnosti, vhodnosti či
případného zásahu od práv třetích osob. Máme však právo kdykoli během trvání
Předplaceného období Inzerci prověřit a nezveřejnit si, pokud ještě nebyla
zveřejněna, nebo ji znepřístupnit, pokud již zveřejněna byla, a to na základě
porušení následujících pravidel vhodného obsahu:
zákaz zadávání Inzerce s motivy rasismu, násilí, zbraní, se
sexuální tematikou, vztahující se, navádějící či zobrazující páchání
protiprávního činu,
zákaz zadávání Inzerce, jejíž obsah porušuje či směřuje k
porušení práv třetích osob, včetně práv k duševnímu vlastnictví,
zákaz zadávání Inzerce porušující dobré mravy či veřejný
pořádek,
Běh a trvání Předplaceného období. Doba trvání Předplaceného
období běží od zpřístupnění služeb, tedy od úplného zaplacení ceny dle
objednávky. Pokud dojde k nezveřejnění či znepřístupnění Inzerce pro porušení
pravidel vhodného obsahu dle odst. 4.6, nezobrazování Inzerce po tuto dobu nemá
vliv na běh Předplaceného období.
Ukončení Inzerce. Zobrazování Inzerce na Portálu (a
Předplacené období) skončí:
uplynutím Předplaceného období (nepoužije se v případě
permanentní Inzerce),
na základě vaší žádosti o deaktivaci Inzerce,
na základě ukončení Inzerce z naší strany z důvodu
podstatného porušení smlouvy vámi.
Pro vyloučení pochybností se sjednává, že rozhodnutím o
nezveřejnění či o znepřístupnění Inzerce, stejně jako ukončením Inzerce na
základě vaší žádosti podle odst. 4.8.2 či námi podle odst. 4.8.3, není dotčena
vaše povinnost uhradit celou cenu za Inzerci dle objednávky za celé Předplacené
období dle objednávky.
Změna a zrušení smlouvy. Uzavřené smlouvy není možné
jednostranně měnit či rušit; činit tak lze pouze na základě vzájemné dohody,
případně pokud tak stanoví právní předpis nebo obchodní podmínky.
Ochrana duševního vlastnictví. Pokud vám na základě smlouvy
dodáváme plnění, které je chráněno právy duševního vlastnictví (zejména
autorská díla, ochranné známky, průmyslové vzory, patenty a užitné vzory), není
součástí smlouvy licence opravňující vykonávat práva duševního vlastnictví.
Předměty chráněné autorským právem nesmíte jako fyzická osoba užívat jinak než
pro osobní potřebu a jako právnická jinak než pro svou vlastní vnitřní potřebu,
zejména nejste oprávněni díla rozmnožovat, dále prodávat, pronajímat nebo jinak
zpřístupňovat třetím osobám.
Slevy a reklamní akce. Pro slevové či jiné marketingové akce
platí, že pokud není stanoveno jinak, nelze jednotlivé poskytované slevy a jiné
výhody kombinovat.
Dárky a bonusy. Pokud vám byly v rámci smlouvy poskytnuty
dárky či jiné bonusy, dochází k tomu na základě darovací smlouvy, proto za
jejich vady neodpovídáme. Existence darovací smlouvy je závislá na existenci
smlouvy hlavní a darovací smlouva je uzavírána s rozvazovací podmínkou zrušení
darovací smlouvy v případě zániku smlouvy hlavní.
Slevové kupony a dárkové poukazy. Slevový kupony a dárkové
poukazy je možné uplatnit za ujednaných podmínek nebo za podmínek uvedených na
kuponu nebo poukazu. Pokud není ujednáno jinak, lze je uplatnit pouze u nás a
doba platnosti je omezena u slevových kuponů do odvolání nebo ukončení slevové
akce, u dárkových poukazů na dobu jednoho roku od jejich vystavení.
Platební podmínky
Způsoby platby. Celkovou cenu je možné uhradit těmito
způsoby:
předem bezhotovostně převodem na náš účet ,
předem bezhotovostně platební kartou,
předem bezhotovostně platebním systémem Stripe.
Doba pro zaplacení. Celkovou cenu jste povinni uhradit před
započetím poskytování služeb, a to nejpozději do 15 dnů od uzavření smlouvy,
jinak máme právo od smlouvy odstoupit. Pokud je celková cena hrazena
prostřednictvím poskytovatele platebních služeb, je celková cena uhrazena
připsáním peněžité částky na náš účet u poskytovatele platebních služeb.
Platba předem. Předplacené období začne běžet až zaplacením
celé celkové ceny dle objednávky. Než zaplatíte celou cenu dle objednávky,
nejsme povinni přijmout od vás podklady pro vytvoření Inzerce ani Inzerci
zveřejnit.
Právo na odstoupení od smlouvy
Obecně o odstoupení od smlouvy. Odstoupením od uzavřené
smlouvy se smlouva od počátku ruší a strany jsou povinny vrátit si vše, co na
základě zrušené smlouvy poskytly. Odstoupením od smlouvy se ruší i na ní
závislá smlouva darovací. Právo odstoupit od smlouvy je možné využít za
podmínek, které jsou stanoveny v obchodních podmínkách, nebo pokud tak stanoví
právní předpisy.
Naše právo odstoupit od smlouvy. My máme právo odstoupit od
uzavřené smlouvy kdykoli od dne uzavření smlouvy do okamžiku započetí
zobrazování Inzerce, a to z důvodů:
nemožnosti splnit smlouvu z důvodu vyčerpání inzertních
kapacit Portálu,
zneužití objednávkového systému našeho internetového
obchodu,
uvedení chybných údajů při objednávání služeb,
objednání služeb za cenu výrazně nižší než cenu obvyklou,
pokud byly za tuto cenu nabízeny v důsledku omylu či chyby našeho internetového
obchodu,
dalších hodných zvláštního zřetele.
Zákonné právo spotřebitele odstoupit od smlouvy. Pokud jste
spotřebitelem, máte právo odstoupit od uzavřené smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne
uzavření smlouvy.
Nemožnost spotřebitele odstoupení od smlouvy. Právo
odstoupit od smlouvy nemáte u smluv o poskytování služeb, jestliže byly splněny
s vaším předchozím souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
Odstoupení od částečně splněné smlouvy. Jako spotřebitel
můžete odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud byla splněna před vaším
odstoupením částečně. Tak tomu bude v případě nevyčerpání celého Předplaceného
období před takovým odstoupením. Berete na vědomí, že s ohledem na rozdělení
celkové ceny mezi jednotlivé fáze poskytování služeb vám nebude vrácena celá
částka, ale pouze část ceny odpovídající dosud neposkytnutému rozsahu služeb.
Způsob odstoupení od smlouvy. Pokud vám vzniklo právo na
odstoupení od smlouvy a chcete od smlouvy odstoupit, můžete tak učinit formou
jednostranného právního jednání, které nám doručíte, nejlépe pak vyplněním
vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy, který se nachází v našem
internetovém obchodě na adrese https://www.isvetelsko.cz/ a jeho odesláním
e-mailem na naši e-mailovou adresu.
Zachování lhůty. Pokud jste spotřebitelem, pro dodržení
lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, pokud nám odstoupení odešlete v
poslední den lhůty určené pro odstoupení od smlouvy.
Vrácení peněz po odstoupení od smlouvy. Pokud jako
spotřebitel odstoupíte od smlouvy, zaplacené peněžní prostředky ponížené o
poměrnou část za služby poskytnuté před vaším odstoupením vám vrátíme do 14 dnů
od doručení odstoupení od smlouvy. Peněžní prostředky vám vrátíme stejným
způsobem, jakým jsme je od vás přijali, případně jiným způsobem, na kterém se
dohodneme, pokud vám tím nevzniknou další náklady.
Vady služeb
Vadou služby poskytované z naší strany není nedosažení
očekávaného výsledku co se týče efektu propagace, nárůst počtu zákazníků,
uživatelů, návštěvníků, sledujících či jiný efekt podpory zboží, služeb či
značky nebo image podniku. Pokud se přesto domníváte, že jsme svoji část služby
splnili vadně, je nezbytné vytknout vady bez zbytečného odkladu poté, co se o
ní dozvíte, nejpozději však 6 měsíců od poskytnutí plnění.
Vaše práva při výskytu vady. Poskytneme-li službu vadně,
máte právo:
na doplnění služby tak, aby byla poskytnuta v celém rozsahu,
pokud je to možné, či
na přiměřenou slevu z ceny.
Způsob reklamace. V případě, že chcete uplatnit své právo z
odpovědnosti za vady, můžete tak učinit nejlépe zasláním zprávy s vytčením vad
a požadovanou nápravou na naši e-mailovou adresu. Požadovaný způsob vyřízení
reklamace není možné následně bez našeho souhlasu měnit.
Vyřízení reklamace. Pokud jste spotřebitelem, vaše reklamace
bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění
reklamace. Pokud jste nepodnikatelem či podnikatelem, vaše reklamace bude
vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 45 dnů. O vyřízení
reklamace budete v této lhůtě vyrozuměni. V případě, že reklamace nebude
vyřízena včas, máte jako spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.
Náhrada nákladů reklamace. V případě, že bude vaše reklamace
uznána, máte právo na náhradu nutných nákladů, které byly při uplatnění práva z
odpovědnosti za vady účelně vynaloženy. V případě, že reklamace bude zamítnuta,
máme právo na náhradu nutných nákladů, které vzniknou nám.
Potvrzení o reklamaci. Při uplatnění práva z odpovědnosti za
vady vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy jste právo uplatnili, co je
obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete, dále potvrzení o
datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době
jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Další ustanovení
Evidence tržeb Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Žádné komentáře: