Reklamace
Reklamace vady služeb
Vadou služby
poskytované z naší strany není nedosažení očekávaného výsledku, co se týče
efektu propagace, nárůst počtu zákazníků, uživatelů, návštěvníků, sledujících
či jiný efekt podpory zboží, služeb či značky nebo image podniku. Pokud se
přesto domníváte, že jsme svoji část služby splnili vadně, je nezbytné vytknout
vady bez zbytečného odkladu poté, co se o ní dozvíte, nejpozději však 6 měsíců
od poskytnutí plnění.
Vaše práva při výskytu
vady. Poskytneme-li službu vadně, máte právo:
- na doplnění služby tak, aby byla poskytnuta v celém rozsahu, pokud je to
možné, či
- na přiměřenou slevu z ceny.
Způsob reklamace. V
případě, že chcete uplatnit své právo z odpovědnosti za vady, můžete tak učinit
nejlépe zasláním zprávy s vytčením vad a požadovanou nápravou na naši
e-mailovou adresu. Požadovaný způsob vyřízení reklamace není možné následně bez
našeho souhlasu měnit.
Vyřízení reklamace. Pokud
jste spotřebitelem, vaše reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu,
nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Pokud jste nepodnikatelem či
podnikatelem, vaše reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději
však do 45 dnů. O vyřízení reklamace budete v této lhůtě vyrozuměni. V případě,
že reklamace nebude vyřízena včas, máte jako spotřebitel právo od smlouvy
odstoupit.
Náhrada nákladů
reklamace. V případě, že bude vaše reklamace uznána, máte právo na náhradu
nutných nákladů, které byly při uplatnění práva z odpovědnosti za vady účelně
vynaloženy. V případě, že reklamace bude zamítnuta, máme právo na náhradu
nutných nákladů, které vzniknou nám.
Potvrzení o reklamaci. Při
uplatnění práva z odpovědnosti za vady vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy
jste právo uplatnili, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace
požadujete, dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně
potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění
zamítnutí reklamace.
Způsoby řešení
stížností
Případné stížnosti a
spory mezi vámi a námi je možné řešit
- pokud jste spotřebitelem, mimosoudně na základě podání návrhu na mimosoudní
řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských
sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR,
Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz,
- emailem na naší e-mailové adrese redakce@isvetelsko.cz
Žádné komentáře: